Eşimle aramda kan uyuşmazlığı var ve bu yüzden bebeğim sarılık oldu 6.3 le başlayıp 19.5 a kadar çıktı emzirmeyle 8.2 ye kadar düşürdük fakat hala var sarılığı 45 günlük olduk birde son bir haftadır 2 günde bir tuvaletini yapıyor ve kolik doktora götürdüm normal dedi fakat beni biraz korku sardı bu şekilde geçiren varmı acaba varsa nasıl bir yol izlediniz