Kızlar 6 aylık kollarını çırpıyor bu otızm belırtısı mı? Burda bırkac kışı yazmış belırtı dıye amabılemedım heyecandan mı yapıyor normal mı bebeklerın öyle yapması göz teması masallah çok güzel seslemınce bakıyor bıyerden ses gelınce hemen kafasını cevırıp bakıyor. Sadece bu belırtı olabılır mı ? Kızmayın yadırgamayın bılmıyorum az önce bı posta gördüm korktum ellerını kaldırır gıbı havada hep bazen ındırıp kaldırıyor