Fats4168 Arkadaşlar bebeğim 2 ay 11 günlük böbreğinde böbrek taşı ve üreter taşı çıktı doktor potasyum ve sıtrat karışımlı ilaç verdi kullanan varmı sizce 2 aylık için fazla degilmi bu ilaç bide zor bulunan bir ilaç