Ne mama içiyor ne ek gıda kabul ediyor zorla beş altı saat sonra acıkırsa mama içiyor en sevdiği ek gıdayı bile kabul etmiyor 🤷🏼♀️ Allah’ım çıldırmak üzereyim 😬😬😬 şu ara çok hastalandı biraz zorlayarak ilaç icirdik o yüzden mi kabul etmiyor anlamıyorum 😬😬😬😬 ne yapmak gerek 🤦🏼♀️