istanbullugelin34 Hangisini kullaniyosunuz? Oğlum 5 bucuk aylık ama bunların üzerinde 2 yas üstü 4 yaş üstü falan yaziyo kaç damla vermeliyim ?
istanbullugelin34 Sessiz_oyuncu doktor bunu dedi dün aksam ama illa bu markayi almaniza grrek yok her hangi biri olabilir dedi arastirdim 2 yas üstü çocuklar diyo eczaneden bebege uygun bisey istedim baska verdi onda da 4 yaş diyo ama hep öyleymis gerci dogal yaglar iceriği de yine de agir gelirmi diye sordum eczacıya 6 damla verme 1 2 damla ver dedi
Sessiz_oyuncu istanbullugelin34 doktorunuz kaç damla önerdi ? Bide bizimkini doktor özellikle öğlen vermemi söyledi
istanbullugelin34 Deletedmom_23 onu demek istemedim probiotik i antibiyotik kullamininda kullaniliyomus ya ondan sordum
Momylion istanbullugelin34 maxbiotic günde 1 defa 7damla veriyorduk smdi biogaia aldık 1 defa 5 damla veriyorum
Cennetagaci istanbullugelin34 Forbiome minies günde 5 damla. Düzenli kullanımda fayda görebilirsiniz. 5 aylık kızım 2.aydan beri kullanıyoruz.
istanbullugelin34 Cennetagaci ben daha yeni aldim dün acil doktoru önerdi oglumun ishali var o yüzden
istanbullugelin34 Sessiz_oyuncu bisey demedi acil doktoru önerdi zaten oğlum hasta isali var o yüzden önerdi