Mavi1602 ne iğnesi,benim alerjim var sadece 1hafta kortizonlu igneler kullandim o da başladığı süreçte olunuyor diye biliyorum.2yildir olmuyordum fakat bu yil 3gündür öksürük, hapşırık deri döküntüsü var.Dr antibiyotik ve burun spreyi verdi daha tam başlamadığı için.