Merhabalar ,
Bebeğim 2 ay 26 günlük sadece anne sütü ile besleniyor fakat 4 gündür kakasını yapamıyor ben poposundan uyarı verirsem anca yapıyor, sürekli sancılı huzursuz ağlamaklı sancıdan uyuyamıyor sürekli kendini sıkıyor ne yapmalıyım bebeğim nasıl kakasını yapa