Daphnethebird Merhaba her gün taze yapıp beslemek istiyorum bebeğimi ama yapamadığımız günlerde önceki günün çorbasını ısıtıp vermek zararlı mi acaba? Hiç vermedim ama bu sorunun cevabını merak ediyorum
UcuBulunamayanBant Daphnethebird eğer fazla yaptıysam dolaba koyup ertesi gün veriyorum çöpe atmakta günah musfirlik sonuçta ertesi gün verilmesinde sıkıntı olmaz bence günlük yapmaya çalışıyorum genelde ama bazende kalıyor yani fazladan
-Cedric Ben dün yaptıysam ve fazla gelirse yarına buzdolabına koyup veriyorum. (Balık hariç) Bi ara müsriflik yapıp dökerdim taze yesin çocuğum derdim . Aklıma sonra Afrikadaki açlıktan ölen çocuklar geldikçe bi silkeledim kendimi .
Daphnethebird UcuBulunamayanBant Doktor taze yapıp verin demişti ama bi yerde de ısıtınca vitamini kaciyo diye okudum bilmiyorum gerçeklik payı var mi… 🙂
Milena11 Daphnethebird bende öyşeydim hergün yoğurt dahil taze yapıp kalanı döküyordum ama israf oluyor yazık şimdi mesela çorbayı ilk yapıp kaynarken kavanoza koyup kapağını kapıyorum ters çeviriyorum sonra dolaba koyuyorum he sorarsan direk koymakla ne farkı var diye bilmiyorum maksat içim daha rahat etsin 🤣