Kızlar 2 aylık bebeğim var sadece anne sütü ile besleniyor sebepsiz bazen ağlıyor sütümün yetmediğini düşünüyorum ama idrarını ve kakasınıda düzenli yapıyor. Sağ göğüsümü emerken tersine mi geliyor bilmiyorum göğüSümü çekiştirip duruyor mızırdanıyor ama göğüsümde süt olmasa akmaz ne bileyim şaştım kaldım böyle olan var mı? He birde 2 aylık bebeğe kaç cc anne sütü yeterli olur sizde sağan var mı sütünü?