Kızlar oglum mavi natural Pp 260 ml lik biberon kullanıyor. Biberon un ucu koptu hep. Ucunu değiştirmek istiyorum fakat kaç numara alacagmı bilmiyorum. Bu baslıklar büyük küçük mü oluyor biberona göre yoksa üzerindeki delik sayısından dolayı mı numaralandırılıyor 1-2 diye