yusufmertmom oglumuz01 kucakta emiyor. Yatarak emzirmeyi geçen bi arkadaş post açmıştı bu yüzden ciğerine süt kaçmış hastanede tedaviye alınmış bebeği 😔
aslansmomm oglumuz01 yatarak cok önermiyorlar aslında ama baska türlü emmiyorsa yapıcak bir sey yok, gecen burda bi anne post açmıştı bebeği yoğun bakımda yatarak emzirirken süt kaçmış siz siz olun bu pozisyonda emzirmeyin diyordu🙏🏼
Sessiz_oyuncu oglumuz01 oturarak kucakta emziriyorum asla yanımda yatırmıyorum gece bile beşiğinden alıp emzirip geri bırakırım uyuduğunda. İlk kızımıda bu şekilde alıştırdım. Yatarak hiç rahat edemiyorm.