Kizlar hepinize selamlar benim kızım 8 ay 6 günlük iki dişi çıktı ve bu süreçte yemek yemiyor diş desem eee artık çıktı ne yapacağımı şaşırdım sürekli mız mız oldu normal mi bu durum geçer mi gün içinde hiç birşey yemek istemiyor kafaya takmaktan mahvoldum ne gecem var ne gündüzüm artık çok istahliydi ama ne zaman olduysa çocuk ymeek istemiyor siz neler yaptınız gün içinde kaz kez gıda verdiniz beni bilgilendirin lutfeen