7 aylık kızımda ıdrar yolu enfeksıyonu var doktor bol bol su ıcsın dedı gunluk 300 ml kadar ıcmıyor dedım ıcebıldıgı kadar ıcsın o zaman dedı alıstırma bardagı aldım bıberonuyla verıyorum cok az ıcıyor kasıkla verıyorum mecbur onuda bı sure sonra cıkartıyor napacagım sızın bebıslerınız ne kadar ıcıyor gunluk