Oykuuuuuu Kızlar oğlum 3 ay 12 günlük Boğaz enfeksiyonu oldu crp si biraz yüksek çıktı. Antibiyotik veriyoruz kaç güne toparlar aranızda başına gelen var mı acaba
Glsn7581 Oykuuuuuu aslında boğaz enfeksiyonu viral enfeksiyona girdiği için sadece emzirerek de atlatilabilirmis bizde 3 ay 22 günlükken öyle olduk antibiyotik verdiler sonrasında ishal oldu. Öksürük 2 hafta sürdü
Glsn7581 Oykuuuuuu göğsüne hafif zeytinyağını ısıtıp sürün evi havalandırın ve antibiyotik bittikten sonra muhakkak bağırsak düzenleyici probiyotik kullanın
2cocukluanne222 Oykuuuuuu antibiyotikler faydalı bakterileri öldürüp bağışıklığı düşürüyor mutlaka bağışıklığını düzeltmeye çalış yoksa sürekli hastalanıp duruyolar
Oykuuuuuu Glsn7581 bebeğimin ateşi şükür hiç 37.5 üzerine çıkmamıştı . Şuan bazen ateşi 36.5 oluyor bazen 35.5 ve arada soğuk soğuk terliyor sizce normal mi
Glsn7581 Oykuuuuuu çok giydirmeyin hemen calpola da sarilmayin 37.8 -39 arası verebilirsiniz.hafuf ateşte vücudu enfeksiyon ile savaşır
Olric11 Oykuuuuuu oğlum 17 aylık 4 günde toparladı şükür boğaz enfeksiyonu burun akıntısı geniz akıntısı ve ateş vardı