Merhaba arkadaşlar. 5 aylık Bebeğimde kas tonusundaki sertlik nedeniyle beyin faaliyetlerini görüntüleyebilmek için açık mr çekilmesini önerdi nörolog. Hafif düzeyde olduğu ve sınırda olduğunu düşündüğü için aneztezi alarak mr a gerek yok. Açık mr da olur dedi. Hiç çektiren var mı nasıl bir uygulama acaba. Anestezi almıyormuş bebekler öyle