Merhaba canım analar 😉 şimdi bebeğim emzik kullanıyor çok sık değil ama bazen uykuya dalmadan önce arıyor gün içinde çok vermemeye çalışıyorum hani ağlarken verirler susar ya bebeklerin bazısı bizde tam tersi aglayacaksa illa ağlayacak emzik koyunca ağzına daha çok ağlıyor neyse asıl konuya geleyim, kullandığı emziğin kenarları direk derisine temas ediyor ve emziği atınca ağzından dudak kenarında izler çıkıyor başka emzik alayım diyorum hava aldıran emzikler var tene çok temas etmeyen emzik değişimi bir sorun yaratır mı meme reddi veya emziği bidaha hiç istememe gibi böyle bişey yaşayan oldu mu 😊🤦