Tugbatknmz Zıbınlarına bulaşan kaka lekeleri nasıl gidiyor ne kullanılır yenidoğan olduğu için bilgim yok yardımcı olurmusunuz yıkadım kendi detarjanıyla ama çıkmadı ne kullanmam gerek
Mila1910 Tugbatknmz ben de ondan muzdaribim çıkarırı çıkarmaz önce elde yıkıyorum lekeyi sonra makineye atıyorum
sadeturkvatandasi Tugbatknmz çok bulaştıysa direkt çöpe atıyorum😂 onu çıkarmaya uğraşacağım vakti ve suyu düşününce atmak daha mantıklı geliyor😂 azsa leke çıkarıcı sprey sıkıyorum hemen kurumasına izin vermeden.
DemetF Tugbatknmz ya ben makinada 60 da yikayinca cikiyor beyazlar bide norm bebek detarjani kullaniyorum sadce makinanin icine de atiyorum deterjan
agacsizkoala Tugbatknmz kirlenir kirlenmez hemen elimde yıkıyorum beyaz sabunla birlikte iyice çitiledikten sonra makineye atıp yıkıyorum, zaten elimde yıkarken nerdeyse çıkmış oluyordu lekeleri
Asellzey Bime kosla gelmişti, önce makine de onunla ön yıkama yapıp sonra kendi deterjanı ile yıkıyorum güzelce utuluyuyorum, çıkmış oluyor. Ama yenidoğan döneminde bu şekilde yapmamıştım kakali kaldılar çıkmadı yani🤭
TuanaNilinannesi Annem bana hep 30 derecede yıka zaten bebeğin ne kiri olacak diyordu. Asla kaka lekeleri geçmiyordu. Makinenin bebek giysileri programı vardı 95 derece olan onda yıkayınca tertemiz oldu
Vera22- Beyaz sabunu iyice sür bir kaç saat beklet sonra ılık su ile çitile mis gibi leke fakan kalmaz
Mervek92 Instagram’da birlikteanneyiz hesabından görüp aldım kullandım çok güzel çıkarıyor lekeleri sonett leke çıkarıcı tavsiye ederim
Mervek92 https://ty.gl/kx4qyhv5xm Link atıyorum umarım açılır açılmazsa direk ismiyle arayabilirsiniz