Bu platformdan bırısı ek gıdaya tam 180 gun olunca baslanıyor dedı lutfen tam bılgısı olmayan yazmasın buraya bu bılgı uzerıne bıraz karısıklık oldu ve grc baslamısım ek gıfaya oyle hevesle beklerken b3nım coktan vermrm gerekıyormus 180 gunu brklıyorum bende