cigdemkrkmz Benim bebeğim de 2 aylık . Emzik konusunda ben de çok kararsız kalmıştım . 20 günlük olduğumuzda verdim ilk olarak marka olarak avent , tommee tippe , bibs , oioi denedik sadece bibs i aldı . Çok büyük geldiği için gözüme de vermek istemedim hatta ama başka emzikleri sevmeyince mecbur kaldım . O günden beri bibs marka emzik kullanıyoruz . Sadece uykuya dalmadan önce veriyorum . Kendisi daldığında ağzından atıyor .