lux33 ölçtürün bence kaşıklı biberon aldım e bebekten cc de var uyurken uzun sürüyor biraz ama sarılık geçti bir şekilde. Her gün 1 kere 30 cc de normal mama verdim bu arada yavrum çok küçüktü kilo alması gerekiyordu ondan sizde kilo alma derdi yok sanırım o yüzden sık sık uyku halinde bile olsa sağıp yedirin