Hipp kullanıyorduk hiç bir sıkıntımız yoktu kaka gaz ama severek içmedi doktorumuz bugün Bebelac Gold nutricare önerdi ama kimden duyduysam gaz yaptı kaka sorunu oldu dedi. Bide kızım kilo problemi var ayda 600 gram ancak alıyor ondan da verdi bira doktor kullanan varsa bilgilerini paylaşır mı