Oldugugibibiri yani bende başlarda korkuyordum uyanicak diye. Ben durtmesem zaten 5 dakika sonra kendisi uyanacak diyordum. Ama bir süre uyanmalar oldu. Sonra seyreldi. Sonra bitti..biraz uzun bir süreç tabi 😑
Birde çocuk uyandığında tamamen uyandığından emin olana kadar odaya girmeyin. Mesela ilk mizirdamasinda, ik mik etmesinde. Çünkü o zamanları hatırlıyorum tam uyanacagi saatlerde iki mizirdadi, sağa sola dönüp durdu ve geri döndü uykusuna. Şok olmuştum. Bazen çığlık atıyordu. Geri uyuyordu. Hemen yanına gitmemek lazım. Bu yüzden.