Ebruelifece Bazı doktorlar kafayı yemiş. Bana kızma lütfen. O doktoru kesinlikle değiştir. Emzirme danışmanları 21 günde doğum kilosuna erişmesi kotası koyuyor. Ki benim bebeğim de ancak erişmişti çünkü emzirme anne için de bebek için de çok yeni. Adaptasyon bazen uzun sürebiliyor. Bu bebekler ve memeler robot değil. Her bebek bünyesi de bir değil. Doktordan iyi mi biliyorsun diyecek olan anneler olursa, evet arkadaşlar çünkü doktorlar emzirme konusunda ihtisas almadı. Aynı siz ve ben gibiler. Her doktor böyle değildir, şu anki doktorum anne sütü destekleyicisi, doğru yönlendiren bir insan. 22 günlük anneyi hiçbir alternatif önermeden mamaya yönlendirmek çağ dışı.