Minedemir Kızlar çamaşır makinesi , buzdolabı, bulaşık makinesi önerecekleriniz hangi marka hangi serilerdir?
Deletedmom_36 Minedemir Benimkilerin hepsi bosh.Ama su an yenilesem siemens alirim cok guzel tasarlamislar yorumlarda kaliteli oldigini okuyorrum hep
Minedemir birtutamsac nasıl memnun musunuz peki . Profilo şu son zamanlarda çamaşır makinesi reklamı çok yapıyor suda bekletme özelliği diye .
Minedemir yusufmertmom istediğim renk arcelikte var koyu antrasit . Samsung’tan almayı istiyorum yoksa rengini denk getiremuyorum ne yapsam şaşırdım bende .
alchn yusufmertmom Samsung’ mu ayy Allah korkusun bedava verseler almam evlendim de aldım ayy tüylenme yapar güzel yıkamaz sanki eskitiyor kıyafet leri
MinnakPanda yusufmertmom Samsung berbat. Alalı 1 ay olmadan çamaşır makinesinin lastiği parçalandı. Asla kullanıcı hatası değil. Buzdolabının desen aşırı derecede koku yapiyor. Neyle silersen sil hiç geçmiyor koku. Ve bütün yiyeceklerin içine siniyor o koku. Hamileyken resmen o kokuyu duymamak için annemlere taşındık. Asla almayın Samsung berbat gerçekten.
yusufmertmom Minedemir buzdolabım Samsung memnunum hatta buzlugu dolap da oluyor Simens Bosch un üstü aynı firma üretiyor
Aden47 Minedemir bencr Samsung dan uzak dur arkadasım çamasır makına aldıalr 3 defs goturduker aynj bır sene ıcjnde baya arıza verdi sonunda satıp yenı aldı
Minedemir kubra2608 bu arada sizin renkleriniz beyaz mi peki . Ben siteden baktım da neredeyse hep beyaz var
Mylifemylife Makinam Bosch ve mükemmel çok memnunum buzdolabim Samsung büyük ve çok güzel soğutuyor. Bulaşık makinam da Arçelik 5 programli onu da çok begeniyorum
Minedemir alchn yaa öyle mi 😐 şimdi çıkan segmenti var . Ek ilave yapıyorsun çamaşır unuttu ise . Kendisi çekiyor deterjanı felan. Çok cezbetmisti beni oysa ki 😐
Ates_mami Minedemir benim Vestel. 5 yıl önce yerli üretim diye Vestel aldım. Tabiki servis gördü sorunsuz gecmedi su 5 yıl ama genel olarak memnunum. Mesela bulaşık makinem. 3.4 kez atölyeye alındı. Rezidans patladı boru patladı dendi aldılar. Üst üste birkaç kez bu sorun olunca babamın bir arkadaşı var makinelerden anlıyor. O açtı baktı. Boru patlamış ya. O boruyu değiştirmek yerine yama yapmışlar. O yama da dayanmamis yine aynı yerden patlamış falan. Sonra servisi değiştirince artık hiç sorun çıkmadı. Çamaşır makinem hiç servis görmedi. 5 yıldır hiç teklemedi. Ve çevremde de herkes bilir. Benim makinem çok iyi yıkar. Ne kadar kirli olursa olsun hep tertemiz çıkarır. Renk karistirirmm hiç daha renk verme olmadı. Beyazla kırmızıyı çok yanyana koydum bir kere bile renk verme görmedim. Hatta geçen gün arkadaşım geldi. Aşçı. Mutfakta montuna yağ sıçramış. Yıkadım ama geçmiyor kuru temizlemeye vereceğim yüksek ısı istiyor sanırım. Makinede yıkasam bozulur diyordu. Dedim ki gerek yok. Aldım üstünden montunu. Attım makineye. 30 dk 30 derece. Tamamen çıkmıştı lekeleri. Arkadaşım şok oldu. Ben 40 da bir saat yıkadım çıkmadı bu nasıl çıktı böyle dedi. İşte dedim makineyle alakalı bence. Benimki temiz çıkarıyor. Bulaşık makinem mesela. Tablet bitip de o an çalışmasi gerektigi zaman sıvı deterjan dökuyorum azıcık. Tabletsiz bile pırıl pırıl çıkıyor. Buzdolabim hiç sorun yapmadi daha. Ben markadan değil de o ilk zamanlar gönderdiğim servisden sorun yaşadım. İlk başta adamlar düzgün yapsalardi sorun yapmazdı birdaha. Beyaz eşya genelde Vestel sevmez kimse ama performans olarak ben çok memnunum. Beyaz eşya şans işi ama ben Vestel öneririm.
Minedemir Ates_mami sizin şansınız baya iyi olmuş vestelden yana . Ne güzel ya bı an direk ordan alasım geldi 😁
bikerem Minedemir 14 yildir arcelik inox serisi kullaniyorum,cok memnunum,ilk gunki gibi duruyorlar. Sanirim eskiler yani o zamanlar uretilenler daha iyiydi
blue5 Minedemir benim hepsi arcelik ama bulasik makinamdan hic memnun değilim. Guzel yıkamıyor. Ama bu beyaz esyalarda şans işi.🤷♀️
Minedemir blue5 bende aksine arcelikten sadece bulaşık makinesi almayı düşünüyordum . Baya programı var ve diğer firmalara gire daha Cüzi miktarı diye iyi mi 😐