ilkgoz_agrim Formül mamayı nerelerde kullanıyorsunuz benim kızım direk mama yemiyor başka bir yolu var mı misal Neyin içine bırakıp yedirebilirim bazıları yoğurtla Mayaliyor deneyen oldu mu
MinikMucizemNil Ben kahvaltıda kaşık mamayı formül sütle hazırlıyorum. İçine avokado muz peynir yumurta sarısı filan ekleyip yediriyorum. Yine suyla koyu kıvamlı irmikli muhallebi yapabilirsiniz. Ilınınca formül sütle karıştırıp yedire bilirsiniz.