Sevgili anneler;
5 aylık bir kızım var 6 gündür mama vermeye çabalıyorum sütüm yetmiyor oda almak istemiyordu bende kaşıkla vermeye başladım daha kendisine bir mama kaşığı alamadım o yüzden çay kaşığı ile veriyordum alışsın diye yüzünde kızarırlar oluştu acaba kaşık mı yaptı dedim çünkü yüzüne bulaşanları kaşıkla sıyırıyordum daha sonra şırınga ile deneyim dedim şırıngada da yüzüne bulaşınca selpakla temizledim o an ağız silme bezi yanımda yoktu yine olunca acaba selpak mı dedim bu sefer hem şırınga hem de ağız silme bezini ıslattım ama yine yüzünde kızarıklar oluştu kullandığım marka sma optıpro böyle bir şey yaşayan var mı ne yapmalıyım. Kullanmayacağım bu gidişle