Önlük tamam da emme süresi ne olacak? Benimki başladığında 2 saat emiyor uyuyor kalkıyor bir daha emiyor öyle olunca da dışarıda bebek bakım odasına hapsoluyorsun. Ben de bir yere gitmek istemiyorum, en rahat diye🤷🏽♀️ Mecbursam da gitmeye mama veriyorum tek öğün işim bittiği gibi eve dönmeye çalışıyorum. İnş büyüyünce böyle devam etmez