Kızlae dün gece nerdeyse ağrıdan patlamak üzereydım diş ağrısını bilirsiniz ve 2 taraftanda çürük damaga yapışan olunca çenem dahı ağrıyordu randevumu beklıyorum ameliyat ıcın ama o sıra ağrı kesici içtim apranaks adı bebegımı ⅚ saat emzırmedım mama verdım sızce 6 saatın sonunda emzırdım bi sakıncası olmaz demı vicdanen kendımı suçlu hissettim ağrı kesici içtiğim için