Merhabalar. Bebeğim 11 aylık iştah problemi yaşıyoruz. Neler yediriyorsunuz kahvaltı öğlen ara öğün acaba. Ben sabah kahvaltı veriyorum bazen bulamaç bazen omlet bazen pankek gibi. Öğlen muhakkak çorba yedirmeye çalışıyorum ara öğün meyve bisküvi karışım veya yoğurt( alerji nedeniyle yeni açıyoruz çok veremiyorum) akşam yemeği doktor önermedi henüz 1 yaşından sonra geçicez tamamen, sizinle beraber atıştırsın dedi akşamları muhallebi tarzı birşey veriyorum bunlar harici mama. Öğlen çorba yerine ne yedirebilirim önerilere açığım bilgi alışverişi yapalım😇