SelaminAleykum kizlar hayirli ramazanlar Allahim oruclariniz kabul etsin bir konuda yardimci olurmusunu bu benim 3 cu gebeliyim diyer 2 gebelikde hic dogum sancisi yasamdim ilk gebeliyim oglum 42 de oldu ama planli sezeryan la dogum sancisi yasamdim kizim 38 de oldu oda planli sezeryam yani hic sanci cekmedim neden bilmiyorum bu 3 cu gebeliyim 33 haftaligim dunden beri adet sancisi gibi bir sancim var dogum sancisi yasayanlar nasil anlarim dogum sancisi oldugunu yazarmisi cevremse sora bileceyim kimse yok malesef