NSZA2020 16 aylık bir kızım var şuan 10 kilo kaynanam zayıf olduğunu doktora götürüp vitamin almamı söyledi netten baktım ortalamada gözüküyor ama böyle demesi canımı sıktı
semaahmet NSZA2020 17 aylık 10.50 kilo almiyo yapı meselesi çünkü dogdugundan beri almadk hiç hiç üzülme cnm
Nicamer NSZA2020 normal aralıktaysa, doktorunuz da garip bir şey görmüyorsa lütfen kafaya takmayın başkasının söylediklerini, büyükler bazen düşünmeden konuşabiliyor aldırmayın kendinizi boşa yıpratmayın :)
Superannis Senin de karakterin zayıf deyin 😄😄 önemli olan sağlıklı olması nette normal Aralık’ta diyorsa zayıf kilo ne fark eder canınızı sıkmayın
Sefeff Mervan-21 doğrudur sizin de kilonuz normal aslında. Belirli bir aydan sonra kilo alımı yavaşladığı için arasındaki kilo farkı tuhaf duruyor olabiliyor. Meselâ benim kızım da 10. Aya kadar üst sınırdaydı zamanla yavaşladı şimdide kilosu persentilin normailinde ama önceki kilosuna bakınca az gibi gelebiliyor. Önemli olan persentil ve düzenli şekilde büyüme gelişimi
Aysgllylcn NSZA2020 siz yine iyi canım kızım 25 aylık 11 kg asla kilo alımı yok az yiyo hareketli kullanmadığım vitamin kalmadı almıyo napıyım sağlıklı olsun yeter diyorum alıştım
Pink50 Aysgllylcn bence sizinde yine iyi 😁 31 aylık kızım 11 kilo. Istahi falan çok güzel herseyi yer ama almıyor işte ne yapayım Aysgllylcn
12hayat34 NSZA2020 canim eyer sende ve ya esinde zayifsa size cekmisdi kafama takma salik ocagi ne diyro kaynanlar zaten susmaz. canim yani 10 aylik bebek kac kilo olmali birde her bebek tonbul olcak diye bir kanunnmu var zayif olsun salikli olsun onemli olan o ama cocuk dotoru tanidigim var istersen ona sorayim
Seymaemre-asya34 Biri burda demişti verdiği vitaminler zekasına gidyr diye zayıf olunca ne oluyr sağlıksız mi?
Aysgllylcn Pink50 oooo şükredeyim ben 😂😂 nolcak bebelerin hali ya millette bi salmıyo ki bizi yok zayıf şu bu🥴
Meraklimama NSZA2020 karnı tokmu sagliklimi boşver zayifmis kiloluymus herkes herşeyi der banada obez yapcan çocuğu derlerdi takma kafana ☺️