metehnn kızım 22 aylık bir dişi simsiyah dıyebiliriz dişte lekelenme yapan antıbıyotik kullanımı demir ilacı kan ilaçları yapıyormuş solisyon gibi birşeyle temizleniyormuş ama kızım çok ağladı mudahale edemedi dr . Anestezi falan bahsetti bende yaptırmadım . Başka dr araştırıyorum bakalım ne dicek. Şeker tatlı çikolata bilmiyor hiç tadına dahi bakmadı . Ama benimde korktuğum başıma geldi 😂 diş önemli derken