ZehraMert Tecrübeli annelere soruyorum oğlum oturmak istiyor hareket olması için parmaklarımı elleriyle kavrayıp kalkıyor 2 saniye oturmaya gayret gösterip geriye düşüyor sizce bunun bi sakıncası var mı ?
1kz1ogln_ ZehraMert oturmak istiyor kısa zamanlı olarak dik olmayacak şekilde oturtabilirsiniz ben de 3, buçuk aylıkken başladım
Mbnl ZehraMert benim oğlumda 4 aylıkken oturuyordu yani net bir oturma değil ama uzun süre rahatsız olmadan duruyor hatta hoşuna gidiyordu ben hep bebek neyle mutluysa öyle yaşa mantığıyla ilerledim 🌸 siz yanında olduğunuz sürece hiç bir problem yok çünkü sizden ala destekçisi yok 🌸 hatta 4 Ay resimini yanları desteksiz otururken çektim 🤗
Tilyabebek Bebeğiniz oturmak istemez doğası gereği oturma pozisyonunu alır buda büyüme belirtisidir. Şuan oturtmanız kısa süreli dahi olsa sakıncalı omurilik bozukluğuna sebep olabilir. 4. Aydan itibaren kısa süreli destekli oturmalar daha sağlıklı