Tuvalet eğitiminde 2. Gün dün gayet güzel bi şekilde lazımlığa otururken bugün asla oturmak istemiyor sadece bir kere kaka yaptı lazımlığa, görmesin diye hemen kapattım. Ama bugün ne kaka ne çiş asla yapmak istemiyor üzerine çiş yapıyor bu çok normal ama yaptıktan sonra çok korkuyor,acaba erken mi lütfen deneyimli olanlar yardımınıza ihtiyacım var kişilik olarak çok inatçı bi yapıya sahip asla üstüne gitmek istemiyorum. Çişin var mı? sorusuna bile diretip kaçıyor ne yapmalıyım?