Bebeğim 2 ay 18 günlük. Gazlı bir bebekti bir sürü gaz damlası kullandık fayda etmedi sonra birden kendi azaldı ama sonrasında bağırsaklarında gurultu ve ıkınma durumu var. Sebebi hala gaz mı ya da bebeğimin başka durumu mu var anlamadım? Bu durumu yaşayan anneler var mı? Neler yapmam gerekiyor tavsiyelerinize ihtiyacım var 🌼