7 ay 20 günlük bebeğim var. Birkaç gecedir kıpırdanıyor sallıyorum tekrar kıpırdanıyor sabaha kdr böyle beşik salladık bi eşim bi ben. Neden böyle yapıyor sizce ? Gündüz yapmıyor sadece gece. Yarım saat bile dalmıyor. İki dişi çıktı yeni diş mi geliyor o yüzden mi sizce ?