8 buçuk ayligiz biz günde beş kez mama veriyorum 3 kez ek gıda uyanınca mama 2 saat sonra ek gıda 2 saat sonra mama şeklinde ilerliyorum ne kadar içiyorsa o kadar verin her çocuk farklı ben 8 aylık olup 200 cc içen gördüm benm bebem 135 ml gündüz mamaları tabi bazen 60 içtiği bile oluo gece 150 ml içer bence kafanıza takmayın masadan yana çok muzdarip biri olarak söylüyorum içmediği yada az ictigi zaman oturup ağlıyodum ama baktım gelişimi iyi kilosu iyi icmiosa icmio nasılsa ek gıda aliyo birini yemezse birini yiyo diyip çok rahatlamıştm sadece 2 saatte bir sürekli mama ile beslemeyin mama 1 buçuk 2 saat sonra kahvaltı ek gıda yani 2 saat sonra mama öyle gidin sizde akıl vermek gibi olmasın mama ile besleyen annelerin hep ne kadar içtiğini ve az içtiğini görünce psikolojisi ister istemez bozuluyo yaşadığım için anlattm yoksa bebeğinizi en iyi siz taniyorsunuz