Merhabalar sevgili hanımlar☺️
Uzun yillardir beyaz sac derdinden dolayı saçlarımı boyatiyorum. Özellikle de on kisimlar baya beyazladi boya sonrası çabuk akıyor L’Oréal kullanıyorum kahve tonlarini. Daha önceleri siyaha kadar renk kullandigim da oldu. Lakin sonuç daima siritan yeni çıkan beyazlar. Sizin de böyle bir sorununuz varsa bununla nasıl basediyorsunuz? Boya ve sampuan önerisi olan? Tesekkur ederim 🌻