esolinaaa 27 aylık oğlum kısmen evet böyleydi. Oyun odaları var. Girip tek başına bir oyuncakla oynamak değil de gider dağıtır herşeyi indirir çıkardı odadan. Bundan yaklaşık 1 ay önce. Görümcem bizde. Bende kardeşini uyutuyorum odadayim. Onlar da oyun odasında LEGO oynamışlar beraber. Tek tek nasıl neyi yapacağını göstermiş. Bende tabiki oynardım ama halasının göstermesi daha cazip gelmiş olacak ki o günden beri sürekli LEGO oynuyor. Şu küçük olanlar değil büyük tak çıkar olanlar var ya. Onlardan. Oturuyor döküyor hepsini önüne belki 100 parça hepsini takıyor çıkarıyor kendi kendine en az 1 saat onu oynuyor. 3 oğlum var hiç bu kadar bir oyuncakla verimli oynandığını görmemiştim. O kadar güzel birşeymis ki bu. Sabah kalkıyor ben kahvaltıyı hazırlayana kadar onu oynuyor. Kahvaltıya zorla önünden alıp getiriyorum. Hızlı hızlı yiyor yine kalkıp devam ediyor. İnce motoru için de çok iyi bir oyuncak zaten. Şuan mesela abisi okulda kardeşi uyuyor o anne legoyu indir dedi. Döktüm salona. Bana anne git kave iç balkona git dedi. Gözyaşım pıt. Şuan kendisi kule yapıyor yaklaşık yarım saattir. Birkacak gibi de değil. Bende balkonda kahvemi içip camdan onu izliyorum. Halasının elini ayağını öpsem yeridir nasıl alistirdiysa bunu ona. Çok güzel birşey. İns birgün hepinizin çocuğu böyle bir oyuncakla saatlerce oynar