Hayırlı Cumalar kızlaarr ❤️
Akıl danışmaya geldim sizlere umarım yardımcı olursunuz 🤣
Eltimin oğlan 4 yaşında benim kızım 5 aylık.
Eltim de kaynım da okumuş meslekleri olan insanlar. Evlerine iki maaş giriyor. Borç felan ödeseler de durumları gayet iyi. Uzak bir şehirde görev yapıyorlar. Benim eşimde fabrikada işçi. Ben çalışmıyorum.
Bilgilendirme kısmından olaya geçersek şöyle kiii,
Kızım doğduğunda birçok hediye ile geldiler buraya. Tokasından zıbınına kadar beş on parça almışlar sağolsunlar. Daha sonra kayınvalide oraya gitti geldi tekrardan bir iki bişey yolladılar. Eltim karşılığını bekleyecrk bir insan. Biz onlar kadar yapmazsak laf söz olur. kaynanam ile de anlaşıyorlar. Dedikodusu yapılır yani. Kaynanam da başımıza kakar. (Zamanında eltimle giyim tarzımdan tutun, çeyizime, annelerimize kadar kıyaslayan vicdansızın biridir) Biz de eşimle konuştuk onlar bayramda gelecek çocuğa bişeyler alalım koyalım dedik. (olması gereken de bu tabii) Kayınvalide de iki de bir sıkıştırıyor. Bayramda gelecekler size çok şey yaptılar sizde alın koyun hediye. Bilmiş bilmiş sıraladı ne yapalım alalım diye. Ama çok pahalı herşey. Siz olsanız ne alırdınız ne koyardınız. Uygun bir şekilde bol çeşitli fikir verebilir misiniz?
Uygun kıyafet siteleri var mı memnun kaldığınız?
Yardımcı olabilecek varsa cevaplayabilir mi?
(eminim ki beni yargılayacak kötü söz söyleyecek de olacaktır. Laf söylemeden aklınıza takılan söyleyebilirsiniz)