caglanurcagla bizim ilk değerde ast yüksekti sadece ikinci değerde ikisi de yükseldi gastro bölümüne git dediler dün gittik kan verdik düşmüş dr yine bakarız 15 gün sonra dedi ama yaşına kdar böyle oluyormuş diye okumuştum zaten düştüğü için tekrar gitmeyeceğim. Bir tane değerimin yüksek çıktı afp diye ama birazcık yüksek ona da bakarız dedi de o da yaşına kadar yüksek olabiliyormuş. Birkaç değere de baktırdı ama 15 gün sonra çıkacak. Bakacağım onda bir şey çıkmazsa tekrar gidip ast alt afp değerlerine baktırmayı düşünmüyorum küçücük yavrumdan kan alıp duruyorlar. Bu kadar baktırdım bir şey olsa zaten bir şekilde belirtisi olur diye düşünüyorum. Siz de endişelenmeyin bizim değerler pek yüksek değil ve zaten böyle olması normalmiş. Dr ben daha yüksek sandım dedi mühim bir şey yok dedi. Ben fazla araştırman biriyim malum bilgi kirliliği çok boşuna korktum siz korkmayın