Deletedmom5455451 Hayırlı cumalar hanımlar 13 aylık bir oğlum var geçen ay bir yaş kontrolünde yumurtalık ları hissetmiyorum dedi doktor şuan Kontrolle geldik bekliyoruz aranızda aynu durumu yaşan oldumu
Sebastiann Deletedmom5455451 inmemiş testis deniyor canım 2 yaşa kadar bekleniyor hala inmediyse ufak bi operasyon yapılıyor hatta sünnetle birlikte ikisi aradan çıkıyor sünnet olmadıysa. Ayrıca bu zamana kadar nasıl fark edilmedi sizde mi fark etmediniz
Sedaf Deletedmom5455451 yumurtalıklaro hissetmiyorum derken yani testis torbaları çok şişte ondan mı hissetmiyor anlamadım. Bizde de böyle bir sıkıntı varda aynı mı diye soruyorum.
Deletedmom5455451 Sebastiann sünnet oldu 6 aylık dı sünnetci bile şaşırmıştı bayanetli falan dedi sünneti de zor oldu büyük oğlumda böyle birşey yaşamadık
Deletedmom5455451 Sedaf tam kelime anlamlarını bilmiyorum Almanya da yaşıyorum devamlı kontrollerdeyiz zaten gelişimi için ilk başta var dendi sonra üste dendi bilmiyorum açıkca bende hiç özelikle dokunup bakmadım
Sedaf Deletedmom5455451 yani torbaları şiş mi sönük mü onu anlamaya çalıştım. Benim oğlum 2 aylık testisleri aşırı şiş ve pipisinin üstüne toplanmıştı taş gibiydi ki normalde öyle olmazmış. Doktor ultrasonda su fıtığı demişti sünnet yasak zamanla geçmesini beklicez geçmezse ameliyat dedi dün.
Deletedmom5455451 Eşimin köyünde yapıldı kaman da eve doktor geldi aynn pipisini etrafı yağlı dedi fazlalık parça aldı
Deletedmom5455451 Sedaf yumurtaların Birtanesinin yüksekde yerine yerleşmedi dedi doktor bşr yaşına kadar bekliyorlar kendiliğinden yerleşsin diye olmuyorsa ameliyatlamaşa yerine çekiyorlar bizde 19.mayızda ameliyat olcaz Allah izin verirse
Sedaf Deletedmom5455451 rabbim şifasını versin yavrucağın bizde de o dediğim su fıtığı var yolun çok başındayız 6 ayda bir kontrol dedi bakalım inşallah kendiliğinden geçer