cansuali Merhaba 5 aylık bebeğim var kızlar mama kullanıyoruz Bebelac Gold biliyorsunuz mama fiyatları uçtu 6 ayından sonra 2 numaraya geçerken mamasını değiştirmek istiyorum bu şekilde değiştiren var mı bir bebivita kullanlar varmı
cansuali Eceguldemir55 herhangi bi kilo kaybı varmiydi canım ya gücüm yetmiyor artık Bebelac almaya 6ayindan sonra ek gıda da alicak diye değiştirmek istedim e bebekte de felan da satılıyor ya onu düşündüm
patiseverr_ cansuali ben kullandım oğlumda sevdi içti ama tekrar guvenemeyıp eskı maması hıppw donduk cok kullanmadım zaten
Eceguldemir55 cansuali yok canım ne kilo kaybı Allah’a şükür ikisi de bı iştahla büyüdüler tombik bebekti ikisi de 🤗 dediğin gibi zaten 6 aydan sonra her türlü ek gıda ile desteklemiş olucaksin. Benim ikinci doğmak üzere mama takviyesi gerekse ona da bebivita kullanıcam.
patiseverr_ cansuali 2aylık falandı galıba canım 1 hafta sonra falan eskı mamasına donduk ama doyurmuyodu sankı