oyanamoy Syrnn Ben hep kodla alırdım. Ama 1 aydır kod gelmiyor. Sadece kayıtlı numaram var. Telefonuma kod gonderiyorlardi. Ama 1 aydır yok dediğim gibi.
siyah3430 Aylardır alıyorum bir kod bile gelmedi. Gelenler fenomen diye düşünüyorum artık Şikayetvara yazıcam