Heraninannesi Kızlar telefonuma yükledim fon makinesi ve elektrikli süpürge seslerini. Kimisi zararlı diyor gelişim geriliği yapıyormuş bebeğim 1 aylık doğru mu kiminde zararsız diyor
ErtugrulAnnesii Heraninannesi ilk defa duydum. Beyaz gürültü diyolar hatta genellikle öyle uyku egitimi veriliyor. Anne karnındaki sese benzediği için öneriliyor
shdemir Heraninannesi Benim oglum kolik. Imkani yok bu ses olmazsa uyumuyor. 5 aylik olucaz hala ayni sesle uyuyoruz.doktor tavsiyesiyle. Sakinlestirdigi icin
Heraninannesi [bilinmeyen] bir kaç kişi zararlı dedi gelişim geriliği yapıyormuş felan kiminede doktor öneriyor. Güya baş ağrısı yapıyormuş ondan uyuyorlarmıs