Nailefe derya hanıma bende gittim kardiyoloji uzmanı ayrıca çocuk da var kayıt esnasında soruyorlar hangisi için diye kardiyoloji demiştir genel götürdük kızımda sıkıntı yoktu. Dojtora söledik bişey yok dedi güzel ilgilendi tatlı dilli biz normal plarak diğer yerlerinede baksın istedik takipli doktoru olsun öuayrne etsin istedik malesef yapmadı gerek yok dedi. Ama çok tatlı konusması güzel bi bayan. Bir daha gitmedik incelemeyince. Daha sora fatma hanımı çok duydum iyiki duymusum diyorum mutlaka deneyin derim