Kızlar ya oğlum 8 buçuk aylık benden hariç kimsede durmuyor beni gördüğü an ağlıyor asla sakinlemiyor ben alana kadar dikkatini filanda dağıtmıyorlar kimseye gitmiyor babasında bile durmuyor 4. Ayından beridir filan böyle azcık biri alsın da dinleniyim diyorum alıyorlar da ama yok asla durmuyor yanından ayrılayım bi wc ye gidiyim gelene kadar çok ağlıyor ya