Kızlar dün dolmalık biber aldım bşraz da fazla almışım, bi kaç arkadaşım doldurup direkt çiğ haliyle buzluğa atıyordu ben de öyle yapacaktım ki sonradan aklıma geldi içine kıymada koymuştum buzluktan çıkarıp şimdi tekrar buzluğa girmez pişmeden, acaba aramızda var mı pişmiş haliyle buzluğa atan sonra buzluktan çıkınca tadı nasıl oluyur