tostosata Dğnde sormuştum bugün net çektim bu nedir ya ondan mama yemiyormuş. Hazırlandık doktora gideceğiz of
Angel00 tostosata korkmayın lütfen Herşeyin çaresi vardır fark ettiğiniz iyi oldu erkenden Rabbim canlarını sağ etsin 🙏
tostosata Kızlar gittik doktora aft gibi bişi dedi karışımlı damla verdi bir de aftojel. Google bebeklerde kullanılmaz diyor ama 🙄 kullanan var mııı
Prensesbella tostosata canım ben aftojel kullandım bende küçükler kullanamaz diyebiliyorum. Ama doktor yazdıysa kullan. Aftojel uyuşturuyor. Tadı biraz acı. Ama yemek yiyebiliyordum onu sürdüğüm zaman. Orayı iyi uyuşturuyor acı hissetmiyorsun.
Prensesbella tostosata haklısın canım şimdi birsey diyemiyorum ama bir doktora daha sor öyle ver. Yazık birsey yiyemiyorum yapacak birseyinde yok. İnş bırakınca geçer.
tostosata Prensesbella inşallah ya çok kötü olmuş kıyamam bende mama yemedi hep ağladı diye offf ye artık diye azıcık kızmıştım çok üzüldüm görünce kızdıpıma pişman oldum