Kızlar bebeğim 1 haft sonra 4 aylık olacak bu aralar çok fazla uyku problemi yaşıyoruz tam gündüz uykuları uzadı geceleri de düzene bindi derken her şey tersine döndü şimdi asla beşiğinde yatmak istemiyor yatırmamla kalkması bir oluyor çok uykusu olmasına rağmen uyumamakta direniyor. Bebek arabasında ya da benim kucağımda uzun uyuyor onda da kendimi yetersiz hissediyorum sanki kendim rahat etmek için bebeğimi bir kenara atmış gibi hissediyorum ne yapmam gerek eski düzene tekrar nasıl dönebilirim fikirlerinize ihtiyacım var😔